D-Tronik G-POWER Mam takie coś podłączone obok sterownika silnika BMW E61

Forum dla modelu BMW E60 / BMW E61.
Lata produkcji: od 2003 do 2010.
Awatar użytkownika
Marcin855
Posty: 5
Rejestracja: 6 gru 23, 20:06
BMW:
Rok produkcji:
Państwo:
Województwo: Wybierz województwo lub "---"
Miasto:
VIN:

D-Tronik G-POWER Mam takie coś podłączone obok sterownika silnika BMW E61

Post autor: Marcin855 »

Szukam info o tym module. Mam go kolo sterownika silnika.

D-Tronik G-POWER Mam takie coś podłączone obok sterownika silnika BMW E61 - IMG_20230711_110824_5~2.jpg
D-Tronik G-POWER Mam takie coś podłączone obok sterownika silnika BMW E61 - IMG_20230711_110824_5~2.jpg (377.63 KiB) Przejrzano 727 razy
admin
Administrator
Posty: 7360
Rejestracja: 9 lut 20, 21:40
BMW:
Rok produkcji:
Państwo:
Województwo: Wybierz województwo lub "---"
Miasto:
VIN:

Post autor: admin »

Dodatkowy sterownik z własnymi mapami silnika/skrzyni. Chiptuning plug&play 😉

Patrz np. tu:
http://www.motocenter.pl/pl/Projekty/Sportowe/BMW-640-xDrive-G-Power-D-Tronik-345-KM

A tutaj masz opis od producenta (tłumaczenie z jez. niemieckiego, tekst wziety z niemieckiego forum):

G-POWER D-Tronic do pojazdów BMW z silnikiem Diesla
Elektroniczne urządzenie dodatkowe firmy G-POWER optymalizuje dostarczanie mocy Twojego silnika wysokoprężnego oraz poprawia osiągi i wartości zużycia poprzez zmianę zarządzania silnikiem (bez wzrostu ciśnienia doładowania). Wręcz przeciwnie do wielu opinii, można cieszyć się znaczną oszczędnością paliwa, która według pomiarów zużycia TÜV Bayern może wynosić od 10 do 15%. Jako produkt o jakości producenta oryginalnego wyposażenia i zgodny z aktualnymi normami przemysłu motoryzacyjnego oraz normami CE, możesz otrzymać D-Tronik bezpośrednio od G-POWER i jednocześnie otrzymać kompleksową obsługę.

Nasze zalety w skrócie:

- 10-20% większa moc silnika w porównaniu z silnikami wysokoprężnymi
- Znacząco zwiększony moment obrotowy nawet o 20%
- szybsze przyspieszenie, lepsza siła uciągu
- wyższa prędkość maksymalna, wygodniejsze dostarczanie mocy
- brak ingerencji w standardową kontrolę ciśnienia doładowania
- wzrost wydajności bez sadzy
- zmniejszone zużycie paliwa przy tej samej ciszy jazdy
- Zgodność z przepisami serii AU
- brak rejestracji w urządzeniu diagnostycznym
- Wszystkie funkcje sterujące pozostają nienaruszone i nadal mają pełną zdolność diagnostyczną
- brak ingerencji w standardową elektronikę
- Certyfikat TÜV dostępny dla wielu typów pojazdów
- Możliwość łatwego doposażenia
- Instrukcja montażu jest dołączona
- Gwarancja na elektronikę energoelektroniczną: 3 lata
- Gwarancja na silnik i skrzynię biegów w pojazdach nowych: ważna do końca
Gwarancja fabryczna do przebiegu 100 000 km pod warunkiem przestrzegania zalecanych okresów konserwacji
- Gwarancja na silnik i skrzynię biegów w pojazdach używanych: 6 miesięcy do przebiegu 100 000 km, pod warunkiem przestrzegania zalecanych okresów konserwacji
Awatar użytkownika
Marcin855
Posty: 5
Rejestracja: 6 gru 23, 20:06
BMW:
Rok produkcji:
Państwo:
Województwo: Wybierz województwo lub "---"
Miasto:
VIN:

Post autor: Marcin855 »

A masz może info gdzie to było podłączone bo po wymianie silnika zostały 2kostki Od tego modułu
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Forum BMW E60 / BMW E61”